Görögország, Halkidiki, Sarti, autóbusszal/egyénileg, május-szeptember MEDICI TRAVEL-Lastminute, akciós utazás, lastminute nyaralás, akciós utak, körutak, városlátogatások, ultra last minute!
logo

Görögország, Halkidiki, Sarti, autóbusszal/egyénileg, május-szeptember

Busz-rendszeres üdülőjárat (ind.péntek, érk.szombat)

Május

Gyermek kedvezmény 2-12 évig: buszos utazás árából 15%

INGYENES VIDÉKI FELSZÁLLÁS és HAZAÚT

az alábbi gyűjtővonalakon:

·        Sopron - Szombathely – Zalaegerszeg – Nagykanizsa – Kaposvár –Pécs –Mohács - Baja

·        Győr – Tatabánya – Budapest – Százhalombatta – Dunaújváros – Paks - Baja

·        Veszprém – Székesfehérvár – Szekszárd - Bátaszék

·        Eger – Gyöngyös – Hatvan – Szolnok – Kiskunfélegyháza - Tompa

·        Miskolc – Nyíregyháza – Debrecen – Karcag – Békéscsaba – Hódmezővásárhely - Szeged

Áraink tartalmazzák: egyéni utazásnál apartman ár /fő, buszos utazásnál: buszjegy + apartman ár/ fő

Nem tartalmazzák: BBP tengerparti Nívó csak

500 Ft / nap plusz sztornó biztosítás 1,5 % (csak sztornó 2%),

FOGLALÁSI DÍJ NINCS!

Partnerkód: U8I0N

Vendégkönyv

Márta, Péter
2015-08-31 19:32:59

Zakynthos, Görögország - Hotel Majestic Spa 4*

Augusztusban töltöttük a nászútunkat ezen a szépséges kis görög szigeten, ahol sikerült a mindennapokból kicsit kiszakadnunk és teljesen kikapcsolódnunk. Nagyon jól éreztük magunkat és rengeteg élménnyel gazdagodtunk! Köszönet a Medici Travelnek!

Györgyi,Gyula,Bence - Révkomárom,Szlovákia
2015-08-26 22:51:14

Kréta, Gouves-Maya Resort 3*

Július 25.-től 8 napot töltöttünk el ebben a szálloda komplexumban.Nagyon meg voltunk elégedve az általuk nyújtott szolgáltatásokkal,beleértve a szálloda tisztaságát, a környezet rendben tartását és kihangsúlyoznám az all inclusiv ellátás minőségét és mennyiségét. A telepített idegenvezető-Nikoletta- segítőkész és barátságos volt. Teljes mértékben elégedettek voltunk az indulástól a megérkezésig.Nyugodt szívvel merem ajánlani bárkinek, jövöre is biztosan a Medici Travelnál keresünk nyaralást.

Lívia
2015-08-07 08:57:45

Kréta, Hotel Agrabella 3*

Júliusban krétai nyaraláson vettünk részt.Hersonissos városkában egy 3 csillagos szállodát választottunk.Klassz volt az ellátás,közel voltunk a tengerhez, központhoz, még is nagyon nyugodt volt.Kedves volt a személyzet nagyon. A szervezett program nagy élmény volt.Teljesen elégedett voltam mindennel. A magyar idegenvezető felkészült, kedves volt.Köszönet a medici travelnek az út ajánlásáért ,a gyors ügyintézésért, egyszerűen profik voltak. 3 napon belül utaztunk.Legközelebb is őket választom, gyönyörű utunk volt azt kaptuk amit ígértek.Ezer köszönet.

2015-07-16 21:26:27

Görögország-Rodosz Hotel Blue Sky City Beach 4*

Édesanyámmal csodálatos egy hetet töltöttünk a gyönyörű görög szigeten, Rodoszon. Az iroda szervezésével teljesen elégedettek voltunk. 2015. június 25.-én indultunk, az idő tökéletes a levegő 30, a tenger 25 fokos volt. A szállodával illetve a tengerre néző szobánkkal egyaránt elégedettek voltunk.Tisztaság és barátságos személyzet fogadott bennünket. A reggelinél és a vacsoránál is bőséges választék volt. Fakultatív kirándulások( szigettúra, Marmaris-Törökország) nagyszerűek voltak és az idegenvezető- Orsitól sokat tanultunk a szigetről. is Rengeteg élménnyel gazdagodtunk, így csak ajánlani tudom!

2014-11-14 11:10:33

Görögország-Rodosz Hotel Evi 3*

Tisztelt Medici Travel! A rodoszi nyaralás csodás volt. A szállás szép helyen volt,a saját medence és a pool bár tökéletesssé tették a csalàdi nyaralást! Az ételek fenomenálisak voltak, a személyzet pedig nagyon kedves és segítőkész! Az idegenvezető még ajándékkal is meglepett a szülinapomon! Köszönjük ezt a nagyszerű élményt!

Edit és Norbert
2014-10-27 18:09:29

Athén városlátogatáson vettem részt október 22-27. között.

Az utazással kapcsolatban minden információt pontosan, időben megkaptuk. A repülőtéren vettük át az utazási iratokat és találkoztunk az idegenvezetőnkkel. Remélem, nem jelent problémát ha leírnom a nevét is. Nagyon jó felkészültségű, nagy tudású és kiváló problémamegoldó képességű idegenvezetőt ismertünk meg Ágnes személyében. A látnivalók történelmi információi mellett sok praktikus tanácsot is kaptunk Tőle. A szabadidő tartalmas eltöltésére is adott tanácsokat és felajánlotta, hogy elkíséri az érdeklődőket, megszervezve ezeket a túrákat is. Folyamatosan rendelkezésünkre állt. Az egyik egész napos kirándulásunkra "helyi" idegenvezetőt kaptunk Ildikó személyében, aki szintén nagyon felkészült idegenvezető. Ha lehetőségünk nyílna, szívesen részt vennénk olyan úton, amelyiken Velük találkozhatnánk. A szálloda a programban leírtak szerinti volt, Athén belvárosában, a fontos látnivalók közelében. Tisztaság és jó ellátás jellemzi. A törölközőket minden nap cserélték, ingyenes wifi van. A reggelivel alkalmazkodtak az utazásainkhoz, mennyiségben, minőségben megfelelő volt. Egy kis negatívumként a görög estet és vacsorát említeném. Igazából a taverna személyzetén látszott az igyekezet, de a műsor elég lapos volt, és a vacsora sem volt sem különleges, sem elégséges, sem változatos.

Ennek ellenére az úttal, az irodával és az idegenvezetőkkel maximálisan elégedettek vagyunk. Eddigis, ezután is szívesen utazunk Önökkel!

Éva és Tamás
2014-10-24 09:36:51

Dalmácia körutazás

Szept.10 - 14 között vettünk részt irodájuk által az Ezerarcú Dalmácia nevű utazáson. Nagyon rendben volt, az idegenvezető Mária készséges, nagyon felkészült , a szállás a két csillagnak megfelelő a félpanzió bőséges és ízletes volt. A szállás esetében - ami természetesen nem az utazási iroda hibája- meglepődtem, hogy a bejárat és a terasz körül mekkora gaz van, többek között térdig érő parlagfű (szerencsére nem vagyunk allergiások). Ami kicsit lehetett volna másként az, hogy hazafelé megálltunk Zadarban itt kb 2,5 órát töltöttünk és Trakostanban (lehet, hogy nem pontosan írom a nevet) is egy nagyon szép helyen lévő kastélyt néztünk meg, én úgy gondolom, hogy talán a kastély látogatását ki lehetett volna hagyni és az ott eltöltött 2 órát plusz a kitérőt is inkább Zadarra fordítani, mert így Zadarból alig láttunk valamit. Összességében teljesen elégedett vagyok ,ezt a párom nevében is mondhatom máskor is szívesen utazunk Önökkel .

Üdvözlettel: Éva és Tamás

Sz.Edina
2014-10-14 13:50:10

Mykonos, Myconian K Hotels 3*

Egyértelműen elmondhatom, hogy mind az utazással, mind az utazásszervezéssel maximálisan meg voltunk elégedve idén is:) Az előzetesen kapott információtól eltérően a bécsi reptéren nem a check in képernyőn keresztül kaptunk boardnig passot, hanem a normál pultnál, de ezen kívül semmi mást nem tudok megemlíteni. Rendben volt a transzfer, a szálloda gyönyörű volt és tiszta. A személyzet nagyon kedves és segítőkész. Maga a hotel nagyon szép helyen van, mert pazar a kilátás az egész városra és az öbölre, viszont ennek hátránya, hogy a partról vagy a városból hazafelé igen kemény hegymenetet kellett nyomni:) A megérkezésünkkor autót béreltünk és önállóan fedeztük fel a szigetet. így nem vettük igénybe egyik fakultatív programot sem és a helyi idegenvezetőről sem tudok véleményt mondani. Amennyit találkoztunk vele a repülőtéren, az alapján nagyon kedves hölgy:)

Maga a sziget is csodálatos, valahogy más, mint a többi megszokott görög sziget… ( a szó másik értelmében is „más”). Fantasztikusan szép tengerpartokkal, szállodákkal, bárokkal. Az éjszakai élethez már kicsit „öregek” vagyunk így saját bőrünkön nem tapasztaltuk meg, de valóban hihetetlen nagy bulisziget a híréhez híven.:-) és az átlagtól jóval drágább is. (pl. amíg a többi görög szigeten 2-3 euró egy mythos sör, addig itt 4-5, volt olyan bár, ahol a 0,33-as Mythosért 9 eurót kértek)

Összességében is elmondhatom, hogy csodás nyaralás volt, melyet ezúton szeretnék megköszönni Önöknek is!:-)

2014-10-07 14:18:40

Kefalónia, White House

Köszönöm a gyors, pontos, részletes, figyelmes ügyintézését. Tényleg csak dicsérni tudom, mert minden rendben volt. Én először ültem repülőn, de csodálatos volt (pedig kicsit féltem tőle), a szállás tiszta volt, mindennap figyelt a dolgokra a házi néni alkalmazottja és a hely is gyönyörű volt szép idővel. Mindenkinek csak ajánlani tudom. A kedves, figyelmes ajándékukat is megkaptam postán.

Még egyszer köszönet Önnek a munkájáért. Üdvözlettel: Pinczés Katalin

2014-02-27 16:42:28
Kefalónia-Lassi.

A Yellow-Hous-ban voltunk, amiről elég sok rosszat olvastam indulás előtt. Az igazság az, hogy ahhoz képest kellemesen csalódtunk. A szobák és a fürdő tiszta, kis-, és nagy törölközőt is adnak, csótánnyal még véletlenül sem találkoztunk. Ágyneműt és törölközőt egyszer cseréltek a héten, és háromszor takarítottak. A Makris Gialos-hoz 3 percnyi séta, a Lassi supermaket szintén 2-3 perc, de mi inkább a Vagelati supermaketben vásároltunk, ami a központban van (kb 6 perc séta), de ez a legolcsóbb Lassiban. A napernyő pl. 6,5 euro, ami máshol 8-10. Hazafelé nagyon szigorúan ellenőrzik a csomagok súlyát, tehát nem érdemes sok ajándékot pakolni a poggyászba, és ráadásul (mi sem hittük el de igaz), a reptéren olcsóbb. Édességet, olíva olajat, alkoholt tudtok ott is vásárolni. A Yellow-al kapcsolatos negatív tapasztalataink: Mi a földszinti stúdióban voltunk, ami pont szembe van a tulajdonos lakrészével. A nyitott ablakon folyamatosan nézhettük egymást, ráadásul általában hangosan telefonál. Szúnyogháló nincs, de érdemes vinni ezt a pár száz forintért kapható öntapadós hálót, mert ha éjszaka kereszthuzatot csináltok, akkor nincs szükség klímára. Mindent összevetve azonban nem gondolom, hogy sokkal rosszabb, mint bármelyik más apartman. Aki nem akar több napra autót bérelni, annak javaslom az Etam kölcsönzőt. Egy napra 60-70 euro a bérlés ára, valamint 100 km felett fél euro/km, és természetesen az üzemanyag. A Myrtos bőven belefér a 100 km-be.
Mi nagyon jól éreztük magunkat Lassiban, és bármikor visszamennénk.

Hegyi György és Hegyi Györgyné
2013-10-04 13:36:56
Görögország, Neos Marmaras

Nyaralásunk nagyon jól telt, sok élménnyel tértünk haza. Mindennel meg voltunk elégedve, jövőre is szeretnénk menni, ha az egészség is úgy engedi, és nem jön közben semmi.
A szervezés tökéletes, mind a buszok, mind az idegenvezetés. Köszönet érte!
Üdvözlettel: Hegyi György és Hegyi Györgyné.

2013-09-13 19:24:56
Korfu, Hotel Belvedere 3*

Július 24-től töltöttünk egy hetet Korfun, a Belvedere Hotelben, barátainkkal négyesben. Az ajánlatok megtekintésétől kezdve mindent interneten intéztünk az iroda kedves alkalmazottjával Nimsz Ramónával. Az információkat és felvetődő kérdéseinkre a választ gyorsan és korrekten megkaptuk, így nyugodtan vártuk az indulást.

A repülőút kellemes volt a fedélzeti ellátás is jólesett, főleg a késői érkezés miatt kimaradt vacsora tudatában. Értékeltük a gesztust, hogy a vacsora helyett az utolsó napon viszont kaptunk ebédet.
A szállodában a kért fronttengeri szobákat megkaptuk, melyek tiszták, kényelmesek voltak. Az egyik fürdőszoba már átesett a felújításon, viszont ebben erős csatornaszag volt érezhető, ablak mindig nyitva - így volt elviselhető. A takarítás megszervezése még nem eléggé vendégbarát: Általában a kora délutáni szieszta időben kopogtak be /pedig egész délelőtt nem tartózkodtunk a szobában/ és ha nem engedtük be őket már nem is jöttek többet. Az étteremben dolgozók udvariasak és figyelmesek voltak. Az ételek finomak voltak és a később érkezőknek sem fogytak el.Viszont a menü összeállítás nem volt elég változatos /pl.a reggeli szinte mindig ugyanaz volt/, hiányoltuk a görög nemzeti fogásokat/muszaka, tzatziki/.
A medence körül rend volt és tisztaság, szerintem több ágy elférne még, bár valószínűleg akkor is menne a hajnali harc értük /törölközővel foglalás/. A saját tengerpartja nagyon kicsi a szállodának - ezt tudtuk - ezáltal zsúfolt. Jobban lehetne hangsúlyozni a tájékoztatásban, hogy megfelelő cipő nélkül nagyon kellemetlen a tengerbe menni. Sajnos a kihelyezett idegenvezető, Andrea semmit nem tudott hozzátenni az utazás élményéhez, sőt! Az érkezés másnapján tartott tájékoztatón elég érdekes megnyilvánulásai voltak. Többet segített a felmerülő kérdéseinkben a kedves moderátor hölgy, Petra. Összegezve: Jól éreztük magunkat, zavartalanul tudtunk nyaralni, pihenni és szerintünk a szálloda a besorolásának megfelelő színvonalú szolgáltatást nyújtotta.
Ha utazást tervezünk ezentúl is megtekintjük a Medici Travel ajánlatait is.
Köszönettel és üdvözlettel /a Benkó és a Németh házaspár nevében/: Benkó Róbertné Zsuzsanna

Varga Balázs
2013-09-12 10:25:19
Görögország, Pefkochori

2013 július 20-27-ig nyaraltunk Görögországban. A szállás Pefkohoriban az Ioli Village apartmanjában volt. A szálláshellyel elégedettek voltunk, ugyan a mikrohullámú sütőt hiányoltuk. Az utazás megkezdése előtt az iroda munkatársa segítőkész volt, minden fontos információval ellátott minket. Az utazás ára elfogadható volt.

Balázs Hajnalka
2013-07-26 18:46:03
Görögország, Nei Pori, Apostolis apartman

Üdv! Nagyon jól sikerült az utazásunk Nei Poriba.Minden nagyon jó volt kedves idegenvezetők, buszsofőrök, tiszta - szép apartman!
Köszönjünk!

Bőhm Richárd
2013-07-24 17:54:23
Paralia busszal

A foglalástól,a hazaérkezésig minden rendben volt!!Jól éreztük magunkat!!KÖSZÖNJÜK!

Németh család
2012-12-13 19:02:32
Kefalónia, Hotel Porto Skala 4*

A Porto Skalaban (Kefalónia) töltöttünk el 2 hetet.Az utazás és a transzfer körül minden rendben volt. A kihelyezett idegenvezető is tényleg nagyon jól csinálta a dolgát.
A szállodában nagyon jó apartmant kaptunk,hatalmas terasz, stb...a kaja látványra tényleg olyan szép volt, mint a WEB-lapjukon, csak az ízek hiányoztak.Éhen soha sem maradtunk, hisz rengeteg saláta és zöldségféle volt kitéve. A sziget gyönyörű, de aki e mellett a szálloda mellett dönt,akkor muszáj valami gépjárművet bérelnie, ha valamit látni is akar. A szigettúra egy kész rohanás, igazándiból annyit látni, hogy hová kell még visszamenni...

Havasné Takács Andrea
2012-11-17 19:40:56
2012-ben 2 utazás alkalmával is a Medici győri irodáját választottuk.Úticél Kefalonia és Korfu voltak,Kefalonián a Tzivras ,Korfun a Voula apartman.

Mindkét hely nagyon jó választás volt.A helyi idegenvezetőkkel Lelik Krisztinával és Bánszki Andreával is maximálisan elégedettek voltunk.
Ugyanez a véleményünk a győri iroda általunk megismert munkatársairól is.Segítőkészen,felkészülten,korrekten kaptunk meg Tőlük minden információt az utazásokkal kapcsolatban.

Szerintem következő utazásunk alkalmával is szívesen keressük fel az irodát.Mindenkinek tudom jó tapasztalataink alapján a Medicit ajánlani.Üdv.:Havasné Takács Andrea

Ádám
2012-10-19 19:39:15
Kos-sziget, Hotel Roselands 3*

Koson a Roselands 3*-os hotelben szálltunk meg, ami teljesen rendben volt, kívülről nem a legszebb hotel, viszont tiszta, van medence, kedves a személyzet, van ingyenes wifi a lobbyban!
Csak reggelit kértünk, ami nagyon jó döntés volt, mert béreltünk olcsón egy kis terepjárót (200 Euro 4 napra) és minden nap másik helyi étteremben vacsorázunk, ami olcsó volt, és nagyon hangulatos. Érdemes ellátogatni Ziába, komppal átmenni a vulkanikus Nissirosra, illetve KOS városba, valamint a forróvizes Therma-ba, ami egy vulkanikus forrás a tengerparton, nagyon különleges! A tengerpart a szállodától kb 500m, mit kie-ozni akartunk de sajnos csak az első két nap volt elegendő szél ami azért ritka.
Kos sziget nagyon hangulatos, nem túl nagy, könnyen bejárható, nagyon jól éreztük magunkat!

Sági Balázs és Felesége
2012-09-18 13:59:29
Rodosz, Hotel Matina 3*

Hetek óta terveztük a görög utat, de a sors mindig akadályokat gördített elénk. Végül szerdai nap sikerült lefoglalni, úgy, hogy a vasárnapi géppel már repültünk is Rodoszra.

Felejthetetlen nászutat töltöttünk ezen a csodás szigeten. A szálloda tökéletes volt, a kiszolgálás kifogástalan, nagyon kedves személyzettel.

Ezúton köszönjük szépen a gyors ügyintézést az utazási iroda munkatársainak.
Üdvözlettel: Balázs és Vica

MoldvánnéPetruska Csilla
2012-09-12 11:09:59
Kos-sziget, ultra last minute 3* all inclusive

2012. július 9-16-ig vettünk részt egy ultra last minute utazáson Kos-szigeten egy 3*-os all inc.ellátáson. Egy kicsit tartottunk tőle, mivel csak a helyszínen tudtuk meg a szállás pontos nevét és elhelyezkedését.A repülőtéren az idegenvezető hölgy közölte velünk, hogy a Summer Village nevű Hotelben fogunk lakni. Ekkor megkönnyebbültünk mert már előzőleg az interneten láttam erről a Hotelről képeket.

A Hotel kb.600-700 m-re van a tengerparttól, egy másik hotel sétányán - ahol nagyon szép kert és pálmafák is vannak - keresztül lehet elérni a tengerpartot.
Családi vezetésű a Hotel, próbálnak mindenre odafigyelni. Ami kevésbé tetszett, hogy nagyon sok szúnyog volt, és a klímáért napi 5 eurót kellett fizetni.Az étkezésekkel megvoltunk elégedve, de aki bőséges választékhoz van szokva az ne válassza ezt a Hotelt.A reggeli mindig ugyanaz volt, nekünk a kétféle kalács és a joghurt nagyon ízlett.Ebédre kb. 5-féle választék volt és leves. Voltak délutáni kekszek és kakaó meg kávé, de ezekkel nem éltünk.Vacsorára szintén kb. 5-féle étel volt.A medencéje fokozatosan mélyülő elég nagy méretű. Kos város nagyon tetszett, a romokat ingyen lehetett látogatni.

Összességében elégedettek voltunk a nyaralással.

Csepi Család
2012-08-24 13:06:55
Görögország, Kréta, Hotel Palm Bay 3*

Nemrég tértünk haza az Önök által szervezett Krétai nyaralásunkról. Sissiben, a Palm Bay Hotelben volt a szállásunk. Köszönjük szépen az ajánlást. Sissi gyönyörű! A Palm Bay Hotel a legjobb választás volt. Rengeteg csodaszép virág, hatalmas pálmafák, kedves személyzet, hangulatos szobák. A reggeli és a vacsora változatos volt, igazán finom specialitásokat kostolhattunk meg. A tengerpart csak pár lépésnyire van. A víz kristálytiszta, a kis öböl ideális fürdőzésre, úszásra. Gazdag volt a választék fakultatív programokból is.
Külön köszönetet érdemel az ottani kihelyezett idegenvezető, aki érdekes, sokoldalú előadásával még színesebbé tette számunkra a kirándulásainkat.
Köszönettel: Csepi Család

Gogola Tamás
2012-08-18 11:33:54
Görögország, Nei Pori és Olympic Beach

Irodájuk szervezésébe töltöttem két hetet Görögorrszágba. Az első hetet Olympic Beachen a következő hetet Nei Poriba töltöttem. Terveimbe szerepelt, hogy amennyi fakultatívon részt tudok venni részt veszek. A Nei Poris fakultatív árakkal tisztába voltam egy forumon keresztül. Kellemes meglepetés ért amikor Olympic Beachen az idegenvezető átadta a fakultatív kirándulás árait. A két helyszín közül annyira olcsónak találtam a fakultatív utakat, az első hetet végig kirándultam. Voltam a Meteoráknál, Skiathoson, Athénba,Olümposzon,Katrinibe, Thessalonikibe és egy görög vacsorával fejeztem be a hetet. Természetesen a kirándulások után a fürdésre is maradt azért idő.

Minden elismerésem a kinti szervező irodának a Lemonas travelnek és különösképpen Bedo Emőkének. Olimpic Beachen a szállás az Elli apartmanba volt.A szobáról két szobás studio volt alapvető konyhai felszereléssel kis erkély és a szobába televízió. Igaz nem volt magyar adó de az olimpia megnyitóját megnézhettem. Az árak Olympic Beachbe sokkal olcsóbbak voltak mint Nei Poriba.

Az egy hét letelte után vonattal mentem át a másik szállás helyre. Nei Poriba a Dora apartmanba voltam. A szállásról: 3 szobás volt a szállás. A konyhai felszerelés bőven az alap felszereltségen túl volt /vízforraló,vágódeszkák, kenyérkosár stb/.Az erkély tágas és széles és ami kellemes meglepetés volt az erkélyen wifi működött így az internet a Dorába biztosítva volt /Olimpic Beachen sajnos csak távol lehetett találni/. A fakultatív kirándulások Nei Poriba vetítésekkel lettek bemutatva az érdeklődőknek mivel a múlt hetet végig kirándultam itt már nem mentem sehova. Béreltem egy robogót és bebarangoltam a környéket. Voltam Paleopirgoszba megnéztem a kagylóházat, Platamonasba magát a várat és az üdülő övezetet, Leptokariába bevásárláson a Lidl-be. Mindkét üdülő övezet tengerpartja és a tenger homokos. Nei Pori tengere és a panorámája magáért beszél a kristálytiszta vízével de a Meduzákkal néha megjártam :) OlympicBeachen a víz zavaros volt amikor én voltam de a tengerparti sétánya Paraliáig gyönyörű volt.

Röviden mindkét kirándulás felejthetetlen marad és jövőre is az iroda és Görögországgal folytatom. Vissza térnék a két hely valamelyikére? A válasz igen de jövőre másik részét veszem célba Görögországnak. Addigis várom megjelenjen a jövő évi katalógus fizethessem a következő szezont.

Attila
2012-08-04 13:16:08
Görögország, Korfu, Sidari, Memories apartman

Korfu-Sidariban nyaraltunk junius vége, aug. eleje. A szállás valóban 10m-re volt a tengertől, és napozóágy is járt hozzá, ahogy igérték. Félpanziósok lévén reggelit és vacsorát is kaptunk a közeli étteremben. A kaja kiváló volt és kedves a kiszolgálás-kisebb stiklivel (az italrendeléseknél fizetés kérésre mégegy sört hoztak ki)de ez belefért 1ü Amstel 2 Eur, fél liter bor 5.5 Eur! Háromféle menüből lehetett választani saláta majd valamilyen frissen készített halétel, vagy specialitás. A "kontinentális reggeli" viszont mindíg piritós vaj és jam. Résztvettünk egy buszos kiránduláson többek között Paleokastrica meseszép, a tenger mindenütt csodálatos és tiszta. Éjszaka buli és disco mindenütt. Az út hosszú de ezt tudtuk.A visszaút szervezésén lehetne javítani, hogy ne kelljen Szegeden várni más utasokra. Összességében szép élményekkel(és fotókkal) gazdagodtunk.

Ács Tibor
2012-07-31 09:09:02
Görögország, Karphatos, Hotel Venezia 3*

Köszönjük az iroda problémamentes,pontos munkáját! Korrekt módon Karphatoson azt kaptuk és olyan minőségben amiről tájékoztattak.A helyi TUI képviselő rendkivül kedves,és szolgálatkész volt. Minden tekintetben nagyon jól éreztük magunkat.

Köszönjük! Ács Tibor

2011-12-12 18:39:50
Zakynthos-sziget,Vasilikos, Hotel Celia 3* szept.16-okt 1.

Az idő csodálatos volt,a hotel szép,csendes,tiszta ( a strandja nem jó)mindenképpen ajánlott járművet bérelni.A személyzet roppant barátságos. Mi rettenetesen jól éreztük magunkat,nem bántuk meg az utazást,sok a csodás látnivaló,bizony 2 hét kell hozzá ideális esetben,különben egy rohanás az egész. Mindenkinek csak ajánlani tudjuk,akik szeretik a természetet és a tengert!

Fullér család : Nikoletta, Roland és Kevin
2011-11-30 21:41:27
ZAKYNTHOS Sziget, Tsilivi város, Tsilivi Admirál Hotel 3*, 2011.júl.29-aug.09.

Először is Virág Károlynak mondanánk köszönetet, aki Komáromban dolgozik. Segítőkészsége, türelme, és hozzáértése példaértékű.

Az igazsághoz tartozik, hogy nem vagyunk görög pártiak, idén mégis ezt az országot választottuk, hogy változatos legyen minden év. Szívünkhöz közel áll Spanyol, Francia, Olasz, de tetszett Török, Horvát, Szlovén, Tunézia, és Egyiptom is.

A nyaralás nagyon jól sikerült, a Tsilivi Admirál Hotel kellemes hely, az ételek finomak, és választékosak. Találkoztunk magyar animátor sráccal is. Minden este változatos programokat szerveztek a hotelben. Az idegenvezetőnk Bakos Tamás volt, igazán elégedettek voltunk vele. Sok helyen jártunk már, de ilyen szuper idegenvezetésben még nem volt részünk. Zakynthos szép, de Kefalónia talán még csodásabb, amit kirándulásunkon tapasztalhattunk. Csónakáztunk egy barlangi tavon, ahová a kürtőn keresztül beáradt a fény, hát fantasztikus élmény volt. Az autóbuszos szigettúra sok látnivalót nyújtott, a nagyhajós kirándulás a Keleti parton pedig egyedüli élményekkel gazdagított.
A Navaggio öböl és hajóroncs nem véletlenül vált a sziget jelképévé. Az a hihetetlen kék szín lenyűgöző volt ott, amit a tengerben található mészkövek okoztak. Fentről is volt szerencsénk kitekinteni a sziklákra, és le a hihetetlen mélységbe. Lélegzetelállító volt. Olyan színeket csak festeni lehet, vagy Photoshoppal készíteni.

Tsilivi homokos tengerpartja, oly csodás volt, hogy rengeteg időt töltöttünk fürdőzéssel, már-már vizicsibékké váltunk.
Több, mint 1000 fotó, és több órás videó anyagunk, és az emlékeink örök nyomot hagynak bennünk.
Köszönjük Medici Travel !

2011-11-27 23:43:22
Santorini, Mediterranean Royal Hotel 4*

Köszönjük, hogy gondtalan, feledhetetlen és csodálatos napokat tölthettünk el ezüst lakodalmunk alakalmából Szantorini szigetén.

Ritkaság, hogy azt kapjuk, amit vállalnak, leírnak az útról. Abban biztos vagyok, hogy ez utóbbi tény hosszú távon, minden vonatkozásban megtérül Önöknek.

Attila és Aliz
2011-10-22 10:21:15
Sartin voltunk Görögországban...

Gyönyörű tájakat láthattunk és nagyszerű kikapcsolódás volt! Köszönjük a szervezőknek!

2011-09-01 18:02:43
Zakynthos (Görögország) Hotel Contessa 3*

Az egy hetes utazásunk nagyon jól telt, a szervezés gördülékeny, sehol, semmilyen programra nem kellett várakoznunk. Zsuzsi, az idegenvezetőnk is nagyon kedves és közvetlen volt, teljesen elégedettek voltunk a fakultatív programokkal. A szállodában mindig finom volt a vacsora, bár a reggeli minden nap ugyanaz, de azért elfogadható volt. Egyedül a szoba tisztaságával nem voltam megelégedve, sajnos ajtók mögött, egyéb helyeken sok hajszállal, kis papírdarabkával találkoztam.

A lányok a Medici Travel irodájában szintén nagyok segítőkészek voltak, máskor is szívesen választom az iroda ajánlatait.

Judit és Peti
2011-08-22 09:32:00
Rodos 2011, Hotel Princess Flora 3*

Nagyon kellemes és tartalmas pihenés volt. Az idő nem tud rossz lenni, egy darab mini kis bárányfelhőt láttunk egész héten.

Tökéletes volt a szervezés és nagyon figyelmes, kedves volt az idegenvezetőnk:-) Köszönjük szépen!

Utazás keresése

01. Ország

02. Régió

03. Típus

04. Indulás

9021 Gyõr, Kisfaludy u. 41., Tel.: 96/523-424, 523-425, 30/325-5510, Fax: 96/523-427 , e-mail: medici@medicitravel.hu
A Medici Travel oldalain található összes információ, kép és egyéb anyag másolása, felhasználása csak a Medici Travel engedélyével történhet. Oldalainkon szereplő árelírás, árváltozás, helyesírási- és hibás feltöltésből (szöveg, kép, ár, stb.) származó hibákból adódó félreértések és károk miatt semmilyen felelősséget nem vállalunk. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás joga fentartva!
  Kövess bennünket
facebookon és twitteren is:

EZT LÁTTAD MÁR?
  Izrael-Jordánia körutazás,02.14.,07.09.,11.08.,8 nap/7 éj  IZRAEL - JORDÁNIA KÖRUTAZÁS 2016. február 14 - 21., július 9 - 16., november 8 – 15. Részvételi díj: 299.800,-Ft./fő 3 hónappal előbb 289.800,- Ft/fő Az úton az alábbi ...